May 17, 2010

HAPPY CIKGU'S DAY


hari ini hari guru . kepada semua guru malaysia , terutamanya mak , abah , ckgu skrmm , sk talang , mrsm lenggong , smk clifford , guruguru dan bakal guru , selamat hari anda (: anda semua layak diberi penghargaan kerana jasa anda telah menyumbang ke arah mewujudkan warga intelek tunjang utama negara ( cewah ayat macam buat karangan bm je ) jadi sempena hari guru , semua sekolah mengadakan sambutan hari guru peringkat sekolah die sekolah masingmasing lah kan , tkkn nk buat kt skolah org lak . aku tktau la cmne sambutan hari guru skolah aku sbb aku ponteng tdi ( whoops xD) mak pulang dengan hati yang gumbira bungabunga , yela dpt sebakul hadiah . abah pon dpt hadiah tp 1 je . ckgu garang kan :D juga , mak membawa pulang makanan (yeay!) cuba teka mak bwk pe ? haaa mak bek pulut warna warni weh ! teruja aku tgk . haha sebelum abang aku habiskan , cepat2 aku amik gmbar . berambat weh sampai terguling2 nk pegi rebut camera ngn abang aku hahaha . gambar yg kat atas ni la pulutnye . tibetibe ade terselit cabai pulak -.-' abang kata , setiap kaler tu menunjukkan rase yg berlainan . yang merah tu , kalau kita makan , rase die RASA MARAH . yang kuning tu pulak RASA CERIA . yg hijau tu RASA TAK PUAS HATI . ye la pulut asyik rasa sedap je kan , nak la pulak rasa lain2 ye tak .

abang curi makan . haa kantoi !


No comments:

Post a Comment