December 21, 2010

hasrat hati yang tidak kesampaian.......lagi

ade 3 perkara yang memang tk boleh lepas dr perempuan. 1st, shopping. haaaa tu jangaan cakap laa. seminggu tk dapat soping, boleh demam dibuatnya. *erghh, teringat pada nasib diriku yang tk dpt2 soping lg ni* 2nd, gossip. eh cik kiah, baru beli sofa ke? aihhh bukan main nampakk. ade bling bling lagi yeeaa. -.- aahh sebok je orang sebelah ni, busybody kaan. haha tp tu la, perangai perempuan sejati. kalau tkde sipat ni, eh pegi check jantina balik. and last but not least, JEALOUS. haaaaaaa undeniable kaann. ehhehe. ketiga2 sipat ni mmg cukup lah kat aku. sume aku balun. belum masuk sipat lain lagi. TAPI, haa besar tapi tu.sedikit penekanan ye. tapi, ketiga2 sipat ni, yg dah mmg tertanam dalam diri aku, bukan lah hanya tertumpu pada keseronokkan sahajaa. sumenye ade point okay.


shopping

-adalah untuk bercantik2, demi kepuasan sendiri.. kadang2 soping boleh buat aku puas. dikala aku penat, tension study, aku pegi la JJ ke, mane2 lah. tk soping pun tkpe, cuci mata je. time tu, haaaaaii heaven beno rasenye ;p tp ade limitnya. aku mmg boleh kawal nafsu soping. takat window soping untuk 2-3 minggu ok lagi. lebih dari tu, badan aku menggigil2 nak soping. dapat beli underwear pon cukup lah.

gossip

-gossip pun adalah untuk kebaikan pada aku. ye la, melalui gossip, kite boleh tahu isu semasa. betul tk? asalkan, kite bergossip dengan orang yg BETUL :)

jealous

-haa ni la sebenarnya main point aku buat entry ni. sbnrnya, aku jealous tgk kawan2 aku study oversea. yeaa, satu masa dulu aku mmg pernah tanam niat nak study oversea. tp, disebabkan aku banyak main dan tkde kesedaran sivik, aiyaaa terpaksa dilupakan buat mase ni. aku jealous, tgk iqa, kak pah, mai, study oversea. aku bertambah2 jealous bilemane, amirah noh, yang dahulunya jiran bilik aku, slalu aku kutuk sbb *erghh god knows why* tibe2 dumm! dah ade kt mesir dah die. aishhh tk boleh jadi ni. aku mmg nak sgt study oversea. jadi, dengan ini, saya berjanji akan mengekalkan prestasi yang baik di kampus supaya boleh dpt scholarship dan terbang ke JEPUN ^^



entry akan diedit esok. ni taip malas2. hahaa

2 comments:

  1. timmy... amek engineering la.. baru cerah scholarship ge jepin..
    pastu bawak ak skali ye..hehe :P

    ReplyDelete
  2. no fuckin wayyy im getting into engineering. hahaha. kat jepun pon boleh amik arts la syg ;p

    ReplyDelete